Inspector Monkfish
Legacy Member
Het is waarschijnlijk een dom vraagje, maar ik zou het toch willen weten.
Ik heb mij 2 weken geleden een 17" tft-scherm gekocht van Neovo. Het is een goed scherm en ik ondervind niet echt grafische problemen tijdens het gamen.
Ik heb echter ontdekt dat er op mijn scherm een ambetant blauw puntje verschijnt als het scherm wordt opgestart. Wat is dit en hoe krijg je het eventueel weg?
Ik heb mij 2 weken geleden een 17" tft-scherm gekocht van Neovo. Het is een goed scherm en ik ondervind niet echt grafische problemen tijdens het gamen.
Ik heb echter ontdekt dat er op mijn scherm een ambetant blauw puntje verschijnt als het scherm wordt opgestart. Wat is dit en hoe krijg je het eventueel weg?