wil je al je muziek en dergelijke ter beschikking => classic
ben je nogal een gadget-fanaat => tpod touch
zo simpel is het
(naar mijn persoonlijke mening is zo'n ipod touch veel te duur voor wat het is, dan kan je al beter naar een iphone gaan, dan neem je toch gewoon een oudere versie ipv de 4g...)