SoulBeat
Legacy Member
Ik heb in december 2009 een iPod Touch 2G gekocht bij vandenborre
maar sinds een maand begon soms het geluid door de linkeroor van mijn koptelefoon weg te vallen, ik dacht dat mijn koptelefoon bijna kapot was
vandaag heb ik nieuwe oortjes gekocht maar hetzelfde probleem, dus ligt het waarschijnlijk aan de aansluiting van mijn ipod
ik heb 2 jaar garantie op de ipod
zou ik die nu mogen ruilen door dit defect of zouden ze om een bepaalde reden kunnen weigeren?
maar sinds een maand begon soms het geluid door de linkeroor van mijn koptelefoon weg te vallen, ik dacht dat mijn koptelefoon bijna kapot was
vandaag heb ik nieuwe oortjes gekocht maar hetzelfde probleem, dus ligt het waarschijnlijk aan de aansluiting van mijn ipod
ik heb 2 jaar garantie op de ipod
zou ik die nu mogen ruilen door dit defect of zouden ze om een bepaalde reden kunnen weigeren?
