Silent Thunder
Legacy Member
Sinds ik een nieuwe pc heb, synchroniseert mijn iPod (Nano) niet meer met iTunes. Zelfs als ik manueel op 'Synchroniseren' klik, lijkt er niets te gebeuren. Mijn nieuwe muziek wordt dus niet meer overgezet.
Iemand enig idee hoe dat op te lossen valt? Zit mijn iPod 'vast' aan een oudere iTunes-versie misschien? Of aan mijn vorige pc?
Iemand enig idee hoe dat op te lossen valt? Zit mijn iPod 'vast' aan een oudere iTunes-versie misschien? Of aan mijn vorige pc?

