rooz
Legacy Member
Gisteren naar een maat geweest, die heeft mijn iPod geformat via de program, beetje volgezet met stuff oa worldofwarcraftopenbeta.exe
Ik kom thuis, begin met installeren en ga slapen.
Ik merk 's morgens dat de installatie niet meer vooruit gaat.
Ik druk op cancel, wil het terug installen maar vind men iPod niet tussen Deze Computer.
Ik reboot
Software zegt dak iPod moet herformateren om op deze PC te kunnen werken, ik druk ok -> iPod kan niet worden gekoppeld.
Tis ne 2.2
Ik kom thuis, begin met installeren en ga slapen.
Ik merk 's morgens dat de installatie niet meer vooruit gaat.
Ik druk op cancel, wil het terug installen maar vind men iPod niet tussen Deze Computer.
Ik reboot
Software zegt dak iPod moet herformateren om op deze PC te kunnen werken, ik druk ok -> iPod kan niet worden gekoppeld.
Tis ne 2.2