Archief - Internet probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toymachine3

Legacy Member
Dag, ik heb namelijk een probleem waar ik al zeer lang een oplossing voor zoek :cry:
Het is dus zo dat ik overal in het huis goed internetsignaal heb maar in de ''chill'' kamer, en mijn slaapkamer en van mijn broer hebben we zeer slecht signaal... :doh:
We hebben momenteel draadloos internet van telenet. Is er een manier waarop we het signaal zouden kunnen versterken zodat het in de chill kamer, mijn slaapkamer en van mijn broer ook een sterk internetsignaal is? bedankt ;)

o0O0o

Legacy Member
Wa voor router hebde ?

Mss verouderd model ?

+ info hoever uw 'chill' room is van de router zelf etc...

Toymachine3

Legacy Member
ik heb er al zo met zilverpapier aan ge hangen en dat versterkt een beetje maar niet goed genoeg... kabel trekken is geen optie en we hebben fibernet60

we hebben de gewone router van telenet die die mensen hebben geplaatst...

thecoon

Legacy Member
dat zijn D-link denk en misschien is zoeken voor grotere antennes op te plaatsen

TheProject

Legacy Member
Mogelijks is er in de "chill kamer" een element die het signaal verzwakken?
+wat zijn de kenmerken van "een zwakker signaal"?

Toymachine3

Legacy Member
neen ik denk het niet de chill kamer en mijn kamer en broer zijn kamer liggen op de tweede verdieping en dat zijn de kamers die het verst van de router liggen...
en thecoon ik heb er niet zo veel verstand van en iemand zou dat moeten komen doen bij ons maar dan moet ik eerst weten wie en wat ik daar tegen moet zeggen enzo...

thecoon

Legacy Member
Toymachine3 zei:
neen ik denk het niet de chill kamer en mijn kamer en broer zijn kamer liggen op de tweede verdieping en dat zijn de kamers die het verst van de router liggen...
en thecoon ik heb er niet zo veel verstand van en iemand zou dat moeten komen doen bij ons maar dan moet ik eerst weten wie en wat ik daar tegen moet zeggen enzo...

How to Replace Your Wireless Router Antenna

TheProject

Legacy Member
Ik eens een antenne van 3m aan mijn radio verbonden
en kon een heleboel radiostations ontvangen!

Verder kun je de Telenet klantendienst contacteren,
Fibernet60 is ook niet niets, daar zullen ze vast wel aandacht aan besteden.

ironhorn

Legacy Member
maak eens foto's van je chill-room, mss zijn er objecten die voor storingen zorgen zoals een lava-lamp

Toymachine3

Legacy Member
iron horn in de chill room staat er geen lava lamp, wel zonnebank (die nog weg moet ) en zetels,kussen,tv,playstation,draaitafel en dan nog een bed meer niet en wat posters enzo

op onze router hebben we geen antennes hangen 0_0

Flex

Legacy Member
Misschien ligt het wel aan het aantal mensen in de "chill" kamer. Het menselijk lichaam heeft ook energie en kan voor storing zorgen in netwerk van de router. Ik neem aan dat deze op 2.4Ghz uitzendt? Als je uit de kamer bent is de ontvangst beter.

TheProject

Legacy Member
het zal aan de posters en de kussens liggen,
ALLEMAAL VERBRANDEN onmiddellijk!

Muscleduck

Legacy Member
Acces point kopen en aan uw TN router hangen en klaar is kees.

Sloth

Legacy Member
Flex zei:
Misschien ligt het wel aan het aantal mensen in de "chill" kamer. Het menselijk lichaam heeft ook energie en kan voor storing zorgen in netwerk van de router. Ik neem aan dat deze op 2.4Ghz uitzendt? Als je uit de kamer bent is de ontvangst beter.

Kledij speelt ook een rol, helemaal naakt heb ik betere ontvangst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan