suppy
Legacy Member
Sinds enkele dagen heb ik dat ik plots heel erg begin te laggen ingame zoals bij MW2 dervoor had ik dit nooit
Dit is mijn pingtest het geeft aan dat ie mijn packetloss niet kan testen maar geeft wel altijd -1% weer.
En na het gamen is dit mijn pingtest
Misschien enkele info router (Sitecom WL-308) staat in bridge mode met modem van telenet (fibernet 40). Sinds enkele dagen heb ik ook pass van router gedaan omdat anders de wifi van mijn printer niet werkte. Ik gebruik de 300N USB Gaming Adapter voor mijn draadloos ik heb normaal altijd 135 mbps dat ie aangeeft maar soms kan dit ineens dalen naar onder de 50 mbps
Aan mijn signaalsterkte zou het niet kunnen liggen 4 van de 5 balkjes.
Alvast bedankt!
Dit is mijn pingtest het geeft aan dat ie mijn packetloss niet kan testen maar geeft wel altijd -1% weer.
En na het gamen is dit mijn pingtest
Misschien enkele info router (Sitecom WL-308) staat in bridge mode met modem van telenet (fibernet 40). Sinds enkele dagen heb ik ook pass van router gedaan omdat anders de wifi van mijn printer niet werkte. Ik gebruik de 300N USB Gaming Adapter voor mijn draadloos ik heb normaal altijd 135 mbps dat ie aangeeft maar soms kan dit ineens dalen naar onder de 50 mbps
Aan mijn signaalsterkte zou het niet kunnen liggen 4 van de 5 balkjes.
Alvast bedankt!
maar dit vindt ik wel echt overdreven klopt dit wel ? 
maar wat kon probleem dan zijn nadat ik probleem had had ik nieuwste firmware erop gezet werkte toen echt niet en toen trg een oudere 2.1 erop gezet en toen werkte het terug normaal met een normale pingtest
maja het werkt terug normaal