Blue-Bora
Legacy Member
Mijn internet verbinding valt om de zoveel tijd uit.Ik denk dat het iets rond het half uur is dat die een 20-tal seconden uitvalt.
Alsk CS aant spelen ben, dan geeft hij connection problem,maar als ik gewoon wacht dan hersteld da zich terug.
En alsk gene CS aant spelen ben dan ja........dan gaat MSN offline,en/of kan ik niet opt net met firefox tot die 20-tal sec. voorbij zijn.
Aan men systeem kan het niet liegen,want heb juist een nieuw systeem,en bij men vorig was het juist hetzelfde.
Kheb gewoon Telenet,maar werk wel met een US Robotics-Router (gene draadloze).
Iemand verklaring?
Alsk CS aant spelen ben, dan geeft hij connection problem,maar als ik gewoon wacht dan hersteld da zich terug.
En alsk gene CS aant spelen ben dan ja........dan gaat MSN offline,en/of kan ik niet opt net met firefox tot die 20-tal sec. voorbij zijn.
Aan men systeem kan het niet liegen,want heb juist een nieuw systeem,en bij men vorig was het juist hetzelfde.
Kheb gewoon Telenet,maar werk wel met een US Robotics-Router (gene draadloze).
Iemand verklaring?


