IceBlue
Legacy Member
Ik ben dus bezig ne comp in elkaar te steken maar aangezien ik dit niet vaak doe en ik nog van den oude tijd kom had ik een vraag.
Ik heb dus een pci-x press moederbord Asus P5GD1 en ik zou daar een harde schijf, dvd speler en een dvd-schrijver op willen aansluiten. Het zijn allemaal ide apparaten. maar ik heb maar 1 ide poort? Waar moet ik de andere dan steken? En hoe krijg ik dat dan aan de praat? Wan als ik 'm op de prim. raid poort steek herkent 'm niks?
alvast bedankt.
greetz
Ik heb dus een pci-x press moederbord Asus P5GD1 en ik zou daar een harde schijf, dvd speler en een dvd-schrijver op willen aansluiten. Het zijn allemaal ide apparaten. maar ik heb maar 1 ide poort? Waar moet ik de andere dan steken? En hoe krijg ik dat dan aan de praat? Wan als ik 'm op de prim. raid poort steek herkent 'm niks?
alvast bedankt.
greetz