Archief - Ik vind mijn hardeschijf nimeer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wover

Legacy Member
In windows wel te verstaan :p

Ik heb het al meer voorgehad dat de pc mijn hd niet meer "vindt", maar na wat tegen die kabels te rammen komt da meestal terug goed. Maar nu dus niet, en het vreemde is dat hij het in de bios wel vindt, maar ik kan ook niet opstarten vanaf die schijf (waar linux opstaat)

Davion

Legacy Member
kjk eens in u Systeembeheer of ze er nog tussenstaat ,kan goed zijn da ge die opnieuw moet formatten

Wover

Legacy Member
nop staat er ni tussen.

dus ik denk dattet wel ne kabel moet zijn die niet goed zit, maar da kan ni, want dan zou oftewel geeneen hd werken (want kabels zitten perfect in, dan zou de ide op mobo kapot zijn).

Wover

Legacy Member
als ik mijn pc nu afzet en dan terug opzet (niet opnieuw opstarten, effectief eerst afzetten), dan krijg ik hetgeen je op de eerste foto hier ziet. Als ik dan via ctrl alt delete terug opstart is ineens alles wel terug in orde...

Wover

Legacy Member
hoe kannek nu backups nemen van een schijf die em ni vindt

da was trouwens mijn back up schijf, kwas eigenlijk juist van plan een soort RAID systeem op te zetten, maar enkel dat de belangrijkste gegevens van de ene schijf op de andere stonden en omgekeerd.

Maar da zal nu nimer gaan. Al mijn mp3's, games en porno weg :unsure:

Exit

Legacy Member
ge zegtn druk esc en ze is terug .. dus backuppen ....vindt bios ze nog terug?
draait nog?

Wover

Legacy Member
ja bios vindt ze nog. Ik ben er eigenlijk nog altijd van overtuigd dat het een fout of probleem in windows is ze. Ze draait ook nog.

Wover

Legacy Member
ik zeg het u, computers zijn allemaal boecht :p

nu vind em ze ineens weer wel, dus ik ga rap wa backups nemen en als ze nog ns uitvalt kan k ze wel in garantie ruilen hoop ik.

Exit

Legacy Member
nergens bij apparaatbeheer, nie in schijfbeheer?
partition magic mss eens proberen.

Wover

Legacy Member
ja nu wel natuurlijk, maar daarstraks niet nee. partition magic heb ik niet, maar ik denk dat schijfbeheer dezelfde bronnen voor informatie gebruikt als partition magic, dus da zou wel niks opleveren...

Exit

Legacy Member
ik heb ook een hd gehad, in aparaatbeheer stond ze, in schijfbeheer niet, pm gaf fout op (vond ze wel) en een ander prog kon wel SMART gegevens lezen en vond een andre hd niet .. tis te proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan