Archief - Iemand ervaring met Alternate ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hesi

Legacy Member
Hoi,

Zonet mijn bestelling gaan afhalen, ik bestelde 6 onderdelen maar 1 onderdeel (ram geheugen) ontbreekt terwijl alles betaald is en het ontbrekende onderdeel ook op de factuur staat.
Hoe kan ik bewijzen dat ik het onderdeel niet gekregen heb ? M'n geld hebben ze al.

Hoe pak ik dit nu verder aan ?

Alvast bedankt!

Moonbaby

Legacy Member
Soms doen ze deel leveringen als een product niet op stock is. Gewoon de klantenservice contacteren. Zijn naar mijn ervaring geen moeilijke mensen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Proto

Legacy Member
Gewoon laten weten dat het er niet bij zit? Normaal hebben ze ergens wel een productcode/serienummer van het onderdeel dat bij in je bestelling zou moeten zitten. Als ze dat product dan ergens bij hun nog zien liggen weten ze dat ze het niet meegegeven hebben.

desolation

Legacy Member
Als ge gaat afhalen controleert ge toch uw bestelling op volledigheid mag ik hopen?

Exit

Legacy Member
hmm, dus eerst online info gaan vragen tov gewoon eerst eens bellen direct naar winkel om dat te melden/vragen??

hesi

Legacy Member
desolation zei:
Als ge gaat afhalen controleert ge toch uw bestelling op volledigheid mag ik hopen?

Met afhalen bedoelde ik van een ophaalpunt, de bestelling werd verzonden.
Ik heb geprobeerd te bellen maar daar krijg je een bandje te horen waarin ze zeggen enkel via mail/whatsapp/messenger reageren.

Het topic was eerder bedoeld om te vragen of er iemand al iets soortgelijks heeft meegemaakt bij Alternate, uiteraard heb ik direct een mail verzonden met foto's van de inhoud.

Sovereign001

Legacy Member
hesi zei:
Met afhalen bedoelde ik van een ophaalpunt, de bestelling werd verzonden.
Ik heb geprobeerd te bellen maar daar krijg je een bandje te horen waarin ze zeggen enkel via mail/whatsapp/messenger reageren.

Het topic was eerder bedoeld om te vragen of er iemand al iets soortgelijks heeft meegemaakt bij Alternate, uiteraard heb ik direct een mail verzonden met foto's van de inhoud.

Alternate is op zich een goede winkel. Ik stel voor dat je asap belt naar de winkel en dit uitlegt. Als je nu een dikke week wacht begrijp ik wel dat ze lastig doen.

polar bear

Legacy Member
Playstation 4 daar gekocht in November 19. Harde schijf gecrasht in zomer 20. Opgestuurd en na 2 maanden volledig nieuwe gekregen. Dus wel 2 maanden zonder gezeten en veel gebeld. Telkens vriendelijk ontvangen geweest. Toestel was doorgestuurd naar fabriek dus in hoeverre zij dan eraan konden doen dat het zolang geduurd heeft weet ik ook niet.

boomheadshot

Legacy Member
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Alternate.

Polar bear Amai das wel schandalig en belachelijk .Ik heb persoonlijk geen ps4 maar een hdd steek ik op 10min bij men ps3 hoor.

DSK

Legacy Member
+1 voor goede ervaring met Alternate.
Tijdens een drukke periode (Black Friday bij mij) wel even moeyen wachten op antwoord maar verder altijd goed, snel en correct geholpen geweest.

Michiel

Legacy Member
Foto nemen van de geopende verpakking met alles wat erinzit en klacht per mail sturen. Altijd direct contact opnemen met de handelaaar ipv te wachten op een forum, hier kan men niets doen.

polar bear zei:
Playstation 4 daar gekocht in November 19. Harde schijf gecrasht in zomer 20. Opgestuurd en na 2 maanden volledig nieuwe gekregen. Dus wel 2 maanden zonder gezeten en veel gebeld. Telkens vriendelijk ontvangen geweest. Toestel was doorgestuurd naar fabriek dus in hoeverre zij dan eraan konden doen dat het zolang geduurd heeft weet ik ook niet.

Mailverkeer, bons etc bijhouden. De 2 maanden dat jou toestel is weggeweest mag je bijtellen aan het einde van jou garantieperiode. ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan