Massman
Legacy Member
kzit ier dus ff mee ne P2-350, 'k gooi em es open, en wat zie ik:
een ide-kabel met 5 aansluitingen.
1 v/d aansluitingen is natuurlijk voor op het mobo te zetten, maar die 4 andere dan. Ik dacht altijd dat ge maximum 2 apparaten kon aansluiten op 1 ide-kanaal ...
Iemand hier een gedacht over ?
een ide-kabel met 5 aansluitingen.
1 v/d aansluitingen is natuurlijk voor op het mobo te zetten, maar die 4 andere dan. Ik dacht altijd dat ge maximum 2 apparaten kon aansluiten op 1 ide-kanaal ...
Iemand hier een gedacht over ?

