etii0
Legacy Member
Dag allen,
Ik probeer mijn 2600k te overclocken. Dit lukte al een tijdje goed (processor draaide en pc werkte op de instellingen: x48 en cpu voltage: 1,30V. Nu was ik nog wat aan het tweaken omdat hij nog niet altijd goed bootte (hij downtunede zich). Nu opeens krijg ik op geen enkele manier (die op internet te vinden is) mijn multiplier nog boven 16x... Wat kan ik hier aan doen? C1 staat op 'enabled', C2 en C3 op disabled. Speedstep en Turbo liggen aan.
Rig: Asus P8P67 PRo evo Rev.3.1, i7 2600k, HD6950, 8GB DD3 1600 MHz
Alvast bedankt!
UPDATE: ik heb het probleem kunnen verhelpen door de EPU terug van High Performance naar Auto te zetten. Vindt dit toch maar een onconventionele oplossing. Kan iemand hier iets meer over zeggen?
Ik probeer mijn 2600k te overclocken. Dit lukte al een tijdje goed (processor draaide en pc werkte op de instellingen: x48 en cpu voltage: 1,30V. Nu was ik nog wat aan het tweaken omdat hij nog niet altijd goed bootte (hij downtunede zich). Nu opeens krijg ik op geen enkele manier (die op internet te vinden is) mijn multiplier nog boven 16x... Wat kan ik hier aan doen? C1 staat op 'enabled', C2 en C3 op disabled. Speedstep en Turbo liggen aan.
Rig: Asus P8P67 PRo evo Rev.3.1, i7 2600k, HD6950, 8GB DD3 1600 MHz
Alvast bedankt!
UPDATE: ik heb het probleem kunnen verhelpen door de EPU terug van High Performance naar Auto te zetten. Vindt dit toch maar een onconventionele oplossing. Kan iemand hier iets meer over zeggen?
