xantos
Legacy Member
Hallo,
Ik heb me een pc'tje in elkaar gestoken om wat films te kunnen kijken, nu wil ik iso's en mkv's afspelen maar dit blijkt niet te lukken zonder haperen en stotteren.
Het pc'tje moest wel zeer zuinig omgaan met electriciteit.
Ik had een intel atom gestoken @1.6ghz en 2 gig ram met een laptop hd erin.
Normaal zou dit toch moeten lukken?
Als ik een mkv film afspeel dan is er maar een 25-30% cpu usage, 1.3gig ram gebruik en 46/128mb schermkaargeheugen gebruik.
Iemand enig idee ?
Ik heb me een pc'tje in elkaar gestoken om wat films te kunnen kijken, nu wil ik iso's en mkv's afspelen maar dit blijkt niet te lukken zonder haperen en stotteren.
Het pc'tje moest wel zeer zuinig omgaan met electriciteit.
Ik had een intel atom gestoken @1.6ghz en 2 gig ram met een laptop hd erin.
Normaal zou dit toch moeten lukken?
Als ik een mkv film afspeel dan is er maar een 25-30% cpu usage, 1.3gig ram gebruik en 46/128mb schermkaargeheugen gebruik.
Iemand enig idee ?
.
)
