astragtuner
Legacy Member
Gisteren is de zekering gesprongen van mijnen living.
Vanaf ik die weer aanzette, komt er constant een basstoon uit mijn woofer.
Zowel het geluid van mijn dvd-speler of PS3 komen er niet door (hoor constant die toon)
Als ik de woofer uitzet, dan geeft hij nen 'boenk'.
Heb ale kabels al eens uitgetrokken en weer ingestoken, maar niks helpt.
Is mijn homecinema klaar voor het containerpark?
Vanaf ik die weer aanzette, komt er constant een basstoon uit mijn woofer.
Zowel het geluid van mijn dvd-speler of PS3 komen er niet door (hoor constant die toon)
Als ik de woofer uitzet, dan geeft hij nen 'boenk'.
Heb ale kabels al eens uitgetrokken en weer ingestoken, maar niks helpt.
Is mijn homecinema klaar voor het containerpark?