Rage
Legacy Member
Ik ben daarnet bij iemand geweest, en op zijn desktop werkte het internet niet.
Het werd duidelijk dat het een probleem van Telenet was. Hij heeft expresnet -> dus maximaal 2 mac adressen toegelaten. Hij heeft 2 apparaten in gebruik: een desktop en een netbook.
Op de desktop werkte het internet dus niet, en ik kreeg dat aan de praat door op die desktop het mac adres in te vullen van die netbook.
Hij gebruikt die 2 apparaten nooit samen, dus het is geen probleem. Maar eigenlijk heb ik het probleem niet opgelost, maar heb ik het omzeild.
Telenet zou dus 2 mac adressen moeten toelaten, maar de desktop kan er niet bij.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Telenet terug 2 nieuwe mac adressen toelaat? Ik heb al geprobeerd de modem uit te trekken en dan terug in te steken. op mijn.telenet.be vind ik het ook niet terug.
Het werd duidelijk dat het een probleem van Telenet was. Hij heeft expresnet -> dus maximaal 2 mac adressen toegelaten. Hij heeft 2 apparaten in gebruik: een desktop en een netbook.
Op de desktop werkte het internet dus niet, en ik kreeg dat aan de praat door op die desktop het mac adres in te vullen van die netbook.
Hij gebruikt die 2 apparaten nooit samen, dus het is geen probleem. Maar eigenlijk heb ik het probleem niet opgelost, maar heb ik het omzeild.
Telenet zou dus 2 mac adressen moeten toelaten, maar de desktop kan er niet bij.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Telenet terug 2 nieuwe mac adressen toelaat? Ik heb al geprobeerd de modem uit te trekken en dan terug in te steken. op mijn.telenet.be vind ik het ook niet terug.
