Ricola
Legacy Member
Ik heb dus een All in One printer van Lexmark.
Ik wil dus kunnen faxen met dit toestel.
Maar ik heb geen telefoonlijn.
Enkel mijn netwerkkabel.
Ik zit dus in een netwerk van 2pc's.
En mijn pc is de client.
Is dit mogelijk ?
Welke software heb ik nodig?
(faxen via internet ofzo is ook goed)
Printer = lexmark X75
Ik wil dus kunnen faxen met dit toestel.
Maar ik heb geen telefoonlijn.
Enkel mijn netwerkkabel.
Ik zit dus in een netwerk van 2pc's.
En mijn pc is de client.
Is dit mogelijk ?
Welke software heb ik nodig?
(faxen via internet ofzo is ook goed)
Printer = lexmark X75