deadlyjoker
Legacy Member
hoi ik men eigen pc in mekaar gezet met een cooler master 690 advanced en intel i7 2600k met een scgyte mugen 3 cpu cooler nu was men vraag met ik de ventilator van de cooler het beste voor de blok lucht laten aanzuigen en koele lucht door de blok sturen en vanachter terug laten uitblazen of de ventilator achter de blok zetten en lucht eerst door de block laten aanzuigen en zo weg laten blazen? wat is het beste ??? grtz mike 



