Mich_vdb
Legacy Member
Hallo,
in de pentium 2 die mijn zus gebruikt heeft zit een geluidskaart van hercules. Ze moet al zeker 3 jaar oud zijn. Ik krijg ze dus niet aan de gang, wanneer ik ze in een pci-slot steek gebeurt er niets. Ik heb dan gezocht naar drivers, er hangt een sticker op Muse XL, en deze gedownload van de site.
Maar er komt op dat er geen kaart geïnstalleerd is.
Wat kan ik nu nog doen? Ik heb het al in 2 pc's geprobeerd maar nergens werkt het. Kapot?
Dank
Mich
PS: het kabeltje dat van de cd-rom komt moet dat aangesloten zijn op de geluidskaart?
in de pentium 2 die mijn zus gebruikt heeft zit een geluidskaart van hercules. Ze moet al zeker 3 jaar oud zijn. Ik krijg ze dus niet aan de gang, wanneer ik ze in een pci-slot steek gebeurt er niets. Ik heb dan gezocht naar drivers, er hangt een sticker op Muse XL, en deze gedownload van de site.
Maar er komt op dat er geen kaart geïnstalleerd is.
Wat kan ik nu nog doen? Ik heb het al in 2 pc's geprobeerd maar nergens werkt het. Kapot?
Dank
Mich
PS: het kabeltje dat van de cd-rom komt moet dat aangesloten zijn op de geluidskaart?