<_Skullbasher_>
Legacy Member
ok ik zit dus me een grandioos probleem , ik heb een 2de harde schijf steken , zonder OS op. en der stond vanalle data op. ma kmoest em nog activere via Computer Management. maar ik me mijne stoeme kop heb perongeluk een quick format gedaan op die schijf ! maar da mocht dus helemaal ni. 
weet iemand hoe ge dit ongedaan kunt make ? ik had nekeer gehoord van een unformat ofzo .. er staat nu niks in die schijf. kan ik die data ni terugkrijge ?

weet iemand hoe ge dit ongedaan kunt make ? ik had nekeer gehoord van een unformat ofzo .. er staat nu niks in die schijf. kan ik die data ni terugkrijge ?

