Inv
Legacy Member
Sinds gisteren heb ik een zeer irritant probleem met mijn headset. De headset is een Logitech Premium Stereo USB Headset 30.Het is een nforce3 onboard geluidskaart.
Als ik een mp3 afspeel lijkt het precies of het slecht is opgenomen en de bass is er maar voor de helft (tis nogal moeilijk om uit te leggen). Ook in games hoor ik sommige geluiden niets (zoals in quake3 als een rocket ontplot, is ook met diepe bass).
Het rare is dat als ik de balans volledig naar links of naar rechts zet het normaal lijkt in een mp3 (dus langs 2 kanten speelt) maar als ik een game speel kan ik dan het geluid helemaal niet meer positioneren.
Alle drivers zijn goed geinstalleerd en eergistere werkte alles nog normaal dus ik snap niet goed aan wat het kan liggen...
thx ahead
Als ik een mp3 afspeel lijkt het precies of het slecht is opgenomen en de bass is er maar voor de helft (tis nogal moeilijk om uit te leggen). Ook in games hoor ik sommige geluiden niets (zoals in quake3 als een rocket ontplot, is ook met diepe bass).
Het rare is dat als ik de balans volledig naar links of naar rechts zet het normaal lijkt in een mp3 (dus langs 2 kanten speelt) maar als ik een game speel kan ik dan het geluid helemaal niet meer positioneren.
Alle drivers zijn goed geinstalleerd en eergistere werkte alles nog normaal dus ik snap niet goed aan wat het kan liggen...
thx ahead
