ImpulseEEE
Legacy Member
hoi iedereen.
Enkele dagen terug heb ik mijn externe hdd opengedaan, ik vond nergens nog de stroomkabel en khad eigelijk ook meer interne geheugen nodig dan die externe.
vanbinnen was dat gewoon een sata hdd die dmv een omvormerke ofzo op stroom en usb kon aangesloten worden. dat gewoon eruit geplugd en het was een standaard hdd via sata.
nu heb ik deze gemonteerd in mijn pc , maar bios ziet ze niet en windows ziet ze niet.
ze gaat wel aan, want ik voel ze zo beetje trillen, sata kabels zijn perfect aangesloten.
is er ergens iets wat ik moet veranderen ofzo ?
Alvast bedankt
Enkele dagen terug heb ik mijn externe hdd opengedaan, ik vond nergens nog de stroomkabel en khad eigelijk ook meer interne geheugen nodig dan die externe.
vanbinnen was dat gewoon een sata hdd die dmv een omvormerke ofzo op stroom en usb kon aangesloten worden. dat gewoon eruit geplugd en het was een standaard hdd via sata.
nu heb ik deze gemonteerd in mijn pc , maar bios ziet ze niet en windows ziet ze niet.
ze gaat wel aan, want ik voel ze zo beetje trillen, sata kabels zijn perfect aangesloten.
is er ergens iets wat ik moet veranderen ofzo ?
Alvast bedankt