Ik heb mij een jaar geleden een DVD-recorder van Philips aangeschaft (gekregen)...spijtiggenoeg.
Alleen nog maar problemen mee gehad, en het ging hier niet bepaald om een budgetmodel (over de €1000).
Constant problemen met het opnemen (niet gelijk lopen van geluid en beeld, en nog zo'n paar leuke mankementen)!
Na 3 dagen knoeien heb ik het toestel teruggebracht en ze hebben het omgewisseld.
Toen dat toestel het ook niet deed, ruilde men het om voor een ander, als ik nog €50 bijbetaalde. Ik deed dit maar om van alle last af te zijn. Bij dit toestel al een pak minder mankementen (het gaat hier dan ook over een nieuwer model), maar toch nog steeds van die lastige "kinderziektes". Als hij deftig opneemt (dat is in zo'n 90% van de gevallen, de overige 10% kan je evengoed wissen; kwaliteit is erbarmelijk) heb ik echt geen klagen over dit toestel, maar ik erger mij geregeld aan van die onvolkomenheden, zeker voor zo'n duur toestel. Ik praatte een tijdje geleden (een half jaar) nog met een verkoper van de Media Markt in Antwerpen en die zei mij dat er nog zeer vele van deze toestellen worden teruggebracht en dat enkel de echte topmodellen redelijk stabiel functioneren. Mijn conclusie: koop van een goed merk (ik wil je nu niet afbreken, maar ik heb zo mijn twijfels bij die Liteon) en koop het duur genoeg!