Archief - HDD & DVD-recorder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

goldenkenzo

Legacy Member
Ik ben van plan mij ne dvd-recorder aan te schaffen met HD. Nu zag ik dat er bij Loveno ne Liteon is binnengekomen. Iemand ervaring met dit toestel? Of hebben jullie andere aanbevelingen.
Alle tips zijn welkom.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik heb mij een jaar geleden een DVD-recorder van Philips aangeschaft (gekregen)...spijtiggenoeg.
Alleen nog maar problemen mee gehad, en het ging hier niet bepaald om een budgetmodel (over de €1000).
Constant problemen met het opnemen (niet gelijk lopen van geluid en beeld, en nog zo'n paar leuke mankementen)!
Na 3 dagen knoeien heb ik het toestel teruggebracht en ze hebben het omgewisseld.
Toen dat toestel het ook niet deed, ruilde men het om voor een ander, als ik nog €50 bijbetaalde. Ik deed dit maar om van alle last af te zijn. Bij dit toestel al een pak minder mankementen (het gaat hier dan ook over een nieuwer model), maar toch nog steeds van die lastige "kinderziektes". Als hij deftig opneemt (dat is in zo'n 90% van de gevallen, de overige 10% kan je evengoed wissen; kwaliteit is erbarmelijk) heb ik echt geen klagen over dit toestel, maar ik erger mij geregeld aan van die onvolkomenheden, zeker voor zo'n duur toestel. Ik praatte een tijdje geleden (een half jaar) nog met een verkoper van de Media Markt in Antwerpen en die zei mij dat er nog zeer vele van deze toestellen worden teruggebracht en dat enkel de echte topmodellen redelijk stabiel functioneren. Mijn conclusie: koop van een goed merk (ik wil je nu niet afbreken, maar ik heb zo mijn twijfels bij die Liteon) en koop het duur genoeg!

vinteg

Legacy Member
heb is een review van die lite-on gezien(enige wa ik weet was da het engelse review was) en hij kwam der zeer goed uit, niks van mankementen etc zeer stabiel en degelijk beeld

goldenkenzo

Legacy Member
Onze Pa heeft ook ne philips dvd-recorder gekocht verleden jaar en heeft ook al vele problemen gehad. Ikzelf heb ne gewone dvd-speler van philips en die is ook al fubar na 2 jaar!!! De spel heeft toen 450 euro gekost. Als ge dan ziet da mijne maat zo'n dvd-spelerke van 45 euro heeft van een onbekend merk en da speelt gewoon alles af en heeft nog nooit problemen gekend dan denk ik dat ik toch maar geen philips meer koop. Nen andere maat heeft ook niks dan problemen met zijn philips dvd-speler.

Maar hebben jullie eventueel enkele leuke toestellen van andere merken die jullie zouden kunnen aanbevelen of die dat volgens jullie wel goed zijn en/of verschillende mogelijkheden hebben zoals die lite-on http://www.loveno.be/product/7821

Darkness

Legacy Member
dat is precies meer met die philipsen

die van mij kon geen enkele dvd+r lezen, en als em dan toch ene las kon em der niet op opnemen, dan kwam na 10 minuten disc error met als resultaat schijf naar de zak. nu werkt het normaal, hopelijk blijft dat nog effe zo gaan.

ik koop niks meer dan van sony, daar heb ik tenminst *klop* nog nooit last mee gehad. die meerprijs betaal ik wel, om geen miserie te hebben...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan