Wover
Legacy Member
Yow,
Mijn oude HD is zo goed als naar de zak (start nimer op en dan nog een pinneke afgebroken), dus ik wil die wel ns dissecteren
. Nu, dankzij een werkje dat ik vorig jaar voor school moest maken over hd's, weet ik dat alle lucht normaal uit die hd is getrokken, en dat er voor de rest een gas inzit om stof tegen te gaan ofzo, dus ik vroeg mij af of da ni giftig was en of er geen kans op implosie is ofzo 
En nog iets: op die hd is nog garantie tot januari 2005, maar is er een andere methode dan die hd op te sturen naar ierland om een nieuwe te krijgen?
Greetz,
Woverke
Mijn oude HD is zo goed als naar de zak (start nimer op en dan nog een pinneke afgebroken), dus ik wil die wel ns dissecteren
. Nu, dankzij een werkje dat ik vorig jaar voor school moest maken over hd's, weet ik dat alle lucht normaal uit die hd is getrokken, en dat er voor de rest een gas inzit om stof tegen te gaan ofzo, dus ik vroeg mij af of da ni giftig was en of er geen kans op implosie is ofzo 
En nog iets: op die hd is nog garantie tot januari 2005, maar is er een andere methode dan die hd op te sturen naar ierland om een nieuwe te krijgen?
Greetz,
Woverke

) die ik van te voren nog gebruikte in men 486. heb ze opengevezen en der wat mee gebrield en nadien kon ik weer mapjes maken vanuit msdos
die kop was nochtans al geplooid enzo