Archief - HD Digibox reageert niet meer...?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
Het enigste wat ik kan doen is hem af- en aanzetten & zappen.

Ik Als ik mijn tv-gids oproep komt er niets, als ik op ok druk om de kanalen te zien komt er niets...?
Ik heb al de stekker eruitgetrokken en gewacht en dan terug ingestoken 2 keer maar geen resultaat...
Ik heb dan de 3de keer de digibox volledig gerest, dus de "back" toets ingedrukt gehouden tot de boodschap "Done facture reset" eropkwam, daarna de zenders terug geprogrammeerd maar weeral niets....

Iemand nog ideën?

Zupperman

Legacy Member
krijgt ge die witte balk nog as ge zapt?

anders staat uw resolutie te hoog, dan moet ge pijltje naar rechts en back toets vooraan op de digibox een 2tal seconde inhouden (en dit evt een paar keer herhalen)

Gentei

Legacy Member
Zupperman zei:
krijgt ge die witte balk nog as ge zapt?

anders staat uw resolutie te hoog, dan moet ge pijltje naar rechts en back toets vooraan op de digibox een 2tal seconde inhouden (en dit evt een paar keer herhalen)

Yep ik krijg een witte balk als ik zap...

Voordat de digibox niet meer reageerde heb ik inderdaad de digibox op 1080i ofzo gezet lol....

Anyway dat heeft inderdaad geholpen, waarom reageert hij niet meer op resolutie 1080i?
Ik had het veranderd op 720i maar bij dat reageert hij ook niet meer....
Alleen op 576i reageert het....

Geen manier om het op 1080i te laten draaien ofzo?

RpR

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Yep ik krijg een witte balk als ik zap...

Voordat de digibox niet meer reageerde heb ik inderdaad de digibox op 1080i ofzo gezet lol....

Anyway dat heeft inderdaad geholpen, waarom reageert hij niet meer op resolutie 1080i?
Ik had het veranderd op 720i maar bij dat reageert hij ook niet meer....
Alleen op 576i reageert het....

Geen manier om het op 1080i te laten draaien ofzo?

Digibox via hdmi aansluiten ipv scart?

Exit

Legacy Member
BACK + pijltje naar rechts (beide op toestel zelf) GELIJK indrukken zodat de settings gereset worden en uw menu enzo terug werkt.

via scart kan je ENKEL 576 gebruiken als setting
met hdmi kan je dan 720 en 1080 gebruiken (afhankelijk van de tv)

de digiboxen sturen vanaf je 720/1080 kiest niet meer uit via scart (menu althans) en dan heb je dus geen 'reactie meer'
er zij er velen die dat aanpassen en dan telenet bellen of naar telenetcenter gaan daarvoor.


back + -> = software settings (oa resoluteis dus) resetten
back + voeding uit en in is algemene reset maar NIET van resolutie settings enzo

Gentei

Legacy Member
Exit zei:
BACK + pijltje naar rechts (beide op toestel zelf) GELIJK indrukken zodat de settings gereset worden en uw menu enzo terug werkt.

via scart kan je ENKEL 576 gebruiken als setting
met hdmi kan je dan 720 en 1080 gebruiken (afhankelijk van de tv)

de digiboxen sturen vanaf je 720/1080 kiest niet meer uit via scart (menu althans) en dan heb je dus geen 'reactie meer'
er zij er velen die dat aanpassen en dan telenet bellen of naar telenetcenter gaan daarvoor.


back + -> = software settings (oa resoluteis dus) resetten
back + voeding uit en in is algemene reset maar NIET van resolutie settings enzo

Mja verklaart dus waarom mijn ps3 sommige games in 720/1080i afspeelt en mijn digibox alleen in 576, ps3 is via hdmi aangesloten en digi via scart lol ongelooflijk dat ik dat éérst niet zag :doh:

Oh wel ik zal is wel een hdmi kabel halen van't weekend ofzo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan