Als ge een kaartlezer hebt krijgt ge dat ook.Dat is gewoon om te zeggen dat ge dat spel eventueel zonder probleem kunt uitrekken uit de pc zonder dat ge de pc stillegt.
Dat icoontje doet voor de rest niks.Is geen veiligheidsprobleem of dergelijke dus laat dat gewoon staan.Is totaal geen probleem.Bezie het als een usb geval maar hier geeft hem een melding van...