svenergy
Legacy Member
ik wou 2 gtx 470's in sli zetten maar daar heb ik een vraagske over , ik heb al een gtx 470 (geen oc) , en die wat ge nu alleen nog vind is de oc versie van deze .
maar gaat de oc kaart dan trager draaie zodat die de ander kaart kan volgen , of werkt dit gewoon niet ?
grtz
maar gaat de oc kaart dan trager draaie zodat die de ander kaart kan volgen , of werkt dit gewoon niet ?
grtz