Archief - GSM to Pocket pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaker

Legacy Member
ik weet niet of dit het juiste forum is en ander verplaatsen jullie dit maar
>mijn probleem is: ik heb een samsung sgh e310 en een nokia 7210 maar ik zou die graag op mijn pocket kunnen krijgen voor afbeeldingen enzo door te sturen via infrarood ik heb een mitac mio 168 van pocket pc en ik heb al eens geprobeerd om via "beam" een connectie te starten maar elke keer komt er op

Connecting to device nokia7210.....

En na een kwartier gebeurd er nog niks, heb ik soms meschien andere sofware nodig en zo ja welke? Kan iemand mij helpen


Thx

Firestyler

Legacy Member
nee je moet gewoon met je GSM de afbeelding sturen naar je PPC, gewoon doorsturen normaal gezien staat je IR constant aan, dus dit kan al geen probleem zijn...
en omgekeerd om de afbeelding beamen (PPC->GSM)dan leg je de GSM en PPC naast elkaaren dan klik je de afbeelding en selecteerd beamen dan komt er op je PPC van 'GSM/Type' gevonden en kun je doorsturen... normaal gezien toch.
voorwaarde hiervoor wel is dat de oogjes naar elkaar zijn gericht en blijven gericht totdat de connectie is beeindigd

brainwashed

Legacy Member
zijn de oogjes proper geen vingerafdrukken op ofzo of stof

Freaker

Legacy Member
nee das geen probleem maar ik kan gewoon ni connecten er komt op van connecting to nokia7210.... ma meer ni

brainwashed

Legacy Member
mssn iets met je gsm
ben niet zeker maar moet je dat ook niet op zetten in je gsm erges

Freaker

Legacy Member
ja da gaat allemaal de pocket pc herkent de gsm maar ik kan gewoon niks doorsturen

Firestyler

Legacy Member
je moet dan wel op die Nokia7210 klikken, maar Nokia is gekent dat die geen afbeeldingen door sturen, ik heb dat nog veel meegemaakt dat ik op mijn SE afbeeldingen wilde doorsturen naar een Nokia en die niet accepteerd, enkel visitekaartjes

die Samsung doet het toch wel?

Freaker

Legacy Member
Firestyler zei:
je moet dan wel op die Nokia7210 klikken, maar Nokia is gekent dat die geen afbeeldingen door sturen, ik heb dat nog veel meegemaakt dat ik op mijn SE afbeeldingen wilde doorsturen naar een Nokia en die niet accepteerd, enkel visitekaartjes

die Samsung doet het toch wel?



Geen van beide transfer file failed ik kan er ni meer aan uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan