njah ik moet zeggen dat ik mijn systemen ook altijd overclock tot ze niet meer verder kunnen.
Nu d8 ik dat men moederbord stuk was, maar het bleek een probleem met een usb apparaat te zijn

ik wil dus zeggen, dat ik nog nooit iets stuk heb gehad in een pc, +- elke 2 tot 3 jaar wel een nieuwe.
Gwn goede koeling dan kan je ze meestal wel uitpersen

Maar een gulde middenweg is wss een betere oplossing om echt stabiel, duurzaam en "energiezuinig" te blijven
