Archief - Grafische kaart probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sh1b

Legacy Member
Ik heb dus een ATI sapphire radeon 9600 pro atlantis, en de laatste tijd als ik cod speel valt mijn scherm uit en mijn pc blijft aan staan... Ik probeer dan scherm eens aan en uit te zetten, ctrl+alt+delete maar niets werkt, ik moet dan pc gewoon rebooten met de reset-knop. Als ik de pc weer opstart krijg ik de melding van norton: Logboek op station C: word gerepareerd. Ik heb ook nog een andere error gekregen, zelfde crash maar andere error:
http://users.telenet.be/_jasper_/graka probleem.JPG
't heeft dus te maken met mijn grafische kaart, maar wat kan ik hieraan doen? ik heb driver 4.9...

:help: :help:

den Acid Burn

Legacy Member
installeer eens een andere driver he.

windows zegt toch dat het aan het stuurprogramma ligt.

als andere catalyst drivers het ook nie doen kunt ge eens proberen met een omega driver.

drivers te vinden op www.ati.com

BraveHeart

Legacy Member
Heb je VPU recovery opstaan, zet dat best af.
VPU recovery laat veel 3D software crashen.
Werk uw stuurprogramma ook bij, oudere catalysts geven problemen met COD (release notes).

sh1b

Legacy Member
VPU recover staat al af, maar nu met de 4.8 driver heb ik weer hetzelfde probleem..pc herstart en er komt een error op over het stuurprogramma van mijn grafische kaart.. bij 4.9 was dit ook zo, bij 4.10 loopt je pc gewoon vast heb ik gehoord (als je CoD of CoD:UO aan het spelen bent) welke driver kan ik nu nog downloaden waarvan men pc niet vastloopt, crasht of gewoon opnieuw opstart?

Exit

Legacy Member
drivers eraf, cod eraf, drivers erop, cod erop
is directx 9c installed?

sh1b

Legacy Member
ja directx 9 is geinstalleerd, moet ik alles der af smijten en der terug opzetten? :/

Exit

Legacy Member
enkel de vga drivers en cod (savegames wel behouden) en die terug installen dan
9a, b of c?

Davion

Legacy Member
Zoals ik gezegd heb op TN S&D server (nVidia-ATi-XGI-S3 hier)

Zou ik proberen om met Catalust uninstaller de drivers te verwijderen, dan reboot, dan 4.8 erop en dan reboot, stel dan u driver in en probeer dan...

en als ge de CodMP.cfg es verwijdert da em die opnieuw moet aanmaken ? hEbde dan nog problemen ?

ghostblade

Legacy Member
was je vorige kaart een Nvidia ?
kweet neit zeke of het daaraan kan liggen hoor maar je weet maar nooit
ik heb daar eigelijk NOOIT problemen
zijn er nog mensen als ze hun drivers er af halen dat ze dan naar C: gaan en dan de folder van ATi eraf smijten (ik doe dat altijd en heb nog nooit problemen gehad)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan