Mandalorian
Legacy Member
Hallo allen
Sinds gisteren krijg ik serieuze beeld fouten wanneer ik een spel speel. Hiermee bedoel ik dode pixels ( rode puntjes op mijn scherm), kleur strepen dwars door het scherm, ...
Ik heb dit al eens meegemaakt een paar jaar geleden. Toen stond mijn grafische kaart nog onder garantie, nu niet meer.
Ik kan geen screen maken van wat ik bedoel vermits mijn pc nogal vast loopt tijdens dit proces.
Ik weet heel weinig van pc's af. De vraag is dus...ligt dit werkelijk aan mijn grafische kaart of kan dit met iets anders te maken hebben?
Ik heb een nvidea 9800 GT.
Gisteren gaf hij ook de volgende foutmedling: beeldstuurprogramma nv_4disp.
Ik heb mijn driver ge update, maar dit hielp niet.
Sinds gisteren krijg ik serieuze beeld fouten wanneer ik een spel speel. Hiermee bedoel ik dode pixels ( rode puntjes op mijn scherm), kleur strepen dwars door het scherm, ...
Ik heb dit al eens meegemaakt een paar jaar geleden. Toen stond mijn grafische kaart nog onder garantie, nu niet meer.
Ik kan geen screen maken van wat ik bedoel vermits mijn pc nogal vast loopt tijdens dit proces.
Ik weet heel weinig van pc's af. De vraag is dus...ligt dit werkelijk aan mijn grafische kaart of kan dit met iets anders te maken hebben?
Ik heb een nvidea 9800 GT.
Gisteren gaf hij ook de volgende foutmedling: beeldstuurprogramma nv_4disp.
Ik heb mijn driver ge update, maar dit hielp niet.