Foert
Legacy Member
ok, titel is misschien niet helemaal duidelijk..
ik ga mijn pc upgraden. mijn case is momenteel een coolermaster stacker 830.
grafische kaart is momenteel de asus geforce 9800 GTX.
achter de grafische kaart zit een 4in3 module met enkele hdd's in. tussen de grafische kaart en de hdd's heb ik nog enkele cm's over.
nu zou ik een radeon 6990 willen steken, en die zou + - 30cm lang zijn.
weet iemand of dat een probleem gaat geven in de stacker 830? (misschien iemand die er zelf een heeft en die kaart?)
in het zijpaneel kan ik dan 4x 120 of 4x 140mm fans steken. (of 1x 300mm fan dacht ik, maar die vind je niet bijster snel terug in winkels). hiermee zou ik dan mijn airflow willen verbeteren. er zit al een 120mm fan achteraan de case, en op de 4in3 HDD module zit ook een 120mm fan, evenals bovenaan onder de "mesh".
onder de 6990 komt misschien een revodrive X2. (nog niet zeker).
mijn eerste gedacht was om een nieuwe case te kopen, omdat ik mijn oog had laten vallen op de lian li PC-X2000FB, maar als bovenstaande zou lukken en mij niet te hoge temps zou geven, spaar ik wel 350 eur uit .. (heeft er hier iemand trouwens die lian li case? )
alvast bedankt.
ik ga mijn pc upgraden. mijn case is momenteel een coolermaster stacker 830.
grafische kaart is momenteel de asus geforce 9800 GTX.
achter de grafische kaart zit een 4in3 module met enkele hdd's in. tussen de grafische kaart en de hdd's heb ik nog enkele cm's over.
nu zou ik een radeon 6990 willen steken, en die zou + - 30cm lang zijn.
weet iemand of dat een probleem gaat geven in de stacker 830? (misschien iemand die er zelf een heeft en die kaart?)
in het zijpaneel kan ik dan 4x 120 of 4x 140mm fans steken. (of 1x 300mm fan dacht ik, maar die vind je niet bijster snel terug in winkels). hiermee zou ik dan mijn airflow willen verbeteren. er zit al een 120mm fan achteraan de case, en op de 4in3 HDD module zit ook een 120mm fan, evenals bovenaan onder de "mesh".
onder de 6990 komt misschien een revodrive X2. (nog niet zeker).
mijn eerste gedacht was om een nieuwe case te kopen, omdat ik mijn oog had laten vallen op de lian li PC-X2000FB, maar als bovenstaande zou lukken en mij niet te hoge temps zou geven, spaar ik wel 350 eur uit .. (heeft er hier iemand trouwens die lian li case? )
alvast bedankt.