heideroosje_69
Legacy Member
Ik kocht me gisteren de Nokia 6230
Allemaal heel mooi en heel duur
Maar de mp3 speler waar met moeite tog standaard al 10 songs opkunne :applause: , daar zit geen usb kabel bij :naughty: En in het boekske zeggen ze heel ONduidelijk hoe ge me GPRS of Bluetooth liedjes overzet maar daar snap ik echt helemaal niets van..en men neef ook ni..
Da ze dervoor t gemak is een gewone USB kabel bijsteke zoals bij de vorige versies met mp3 op (ngage en nokia 5510)
Ik weet echt ni wat ik zou kunnen en moeten doen
Bij mijn iPod en vorige mp3's en gsm's met mp3 heb ik nooit last gehad..
http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/6230/index.html
Dank bij voorbaaT
Allemaal heel mooi en heel duur
Maar de mp3 speler waar met moeite tog standaard al 10 songs opkunne :applause: , daar zit geen usb kabel bij :naughty: En in het boekske zeggen ze heel ONduidelijk hoe ge me GPRS of Bluetooth liedjes overzet maar daar snap ik echt helemaal niets van..en men neef ook ni..
Da ze dervoor t gemak is een gewone USB kabel bijsteke zoals bij de vorige versies met mp3 op (ngage en nokia 5510)
Ik weet echt ni wat ik zou kunnen en moeten doen
Bij mijn iPod en vorige mp3's en gsm's met mp3 heb ik nooit last gehad..
http://www.nokia.be/nl/telefoons/modellen/6230/index.html
Dank bij voorbaaT

