Archief - goei grafische kaart gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-SmOkE-

Legacy Member
ben op zoek naar een goei grafische kaart voor alles van hl2 goe te kunnen spelen op max settings bij 1028x768 en nog hoge fps te hebben liefst voor onder de 250€

heb packardbell :( 2.5GHz en 512MB kaart is te vervangen

troid

Legacy Member
-SmOkE- zei:
ben op zoek naar een goei grafische kaart voor alles van hl2 goe te kunnen spelen op max settings bij 1028x768 en nog hoge fps te hebben liefst voor onder de 250€

heb packardbell :( 2.5GHz en 512MB kaart is te vervangen

6600GT, zeer goede kaart prijs/kwaliteit.

guRuh

Legacy Member
oooooooooooooooooooooooocharme wat ben jij toch een lief manneke met jouw packard bell...

Geforce 6800LE of 6600GT AGP ... hup naar de winkel, kopen die kaart, half life spelen en ws gade zelf de moeite niet doen om ons te bedanken voor de (eventuele) schitterende keuze die ge gaat maken (zie aankoopadvies forum, stank voor dank krijgde daar)

troid

Legacy Member
guRuh zei:
oooooooooooooooooooooooocharme wat ben jij toch een lief manneke met jouw packard bell...

Geforce 6800LE of 6600GT AGP ... hup naar de winkel, kopen die kaart, half life spelen en ws gade zelf de moeite niet doen om ons te bedanken voor de (eventuele) schitterende keuze die ge gaat maken (zie aankoopadvies forum, stank voor dank krijgde daar)

Kan het zijn dat zijn voeding niet sterk genoeg is, ik had vroeger een pb een was om te zeggen maar bucht voeding

-SmOkE-

Legacy Member
zit andere voeding in rond 440W(niet standaard waar kan je de watt terug vinden?) ofzo denk ik, ben er noob in, welke 6600GT is de beste er zijn verschillende soorten in EN DANK U voor de replys!

troid

Legacy Member
-SmOkE- zei:
zit andere voeding in rond 440W(niet standaard waar kan je de watt terug vinden?) ofzo denk ik, ben er noob in, welke 6600GT is de beste er zijn verschillende soorten in EN DANK U voor de replys!
De leadtek of albatron

azer

Legacy Member
ik heb de MSI 6600GT AGP en da is een van de beter merken, +-230€
daar krijgde ook nog ne hoop software mee, Prince of persia, URU, XIII,....

draait HL2 alles op high detail met p2.4, 1028 ram

nTFs

Legacy Member
guRuh zei:
oooooooooooooooooooooooocharme wat ben jij toch een lief manneke met jouw packard bell...

Geforce 6800LE of 6600GT AGP ... hup naar de winkel, kopen die kaart, half life spelen en ws gade zelf de moeite niet doen om ons te bedanken voor de (eventuele) schitterende keuze die ge gaat maken (zie aankoopadvies forum, stank voor dank krijgde daar)

slechte dag ? opgefokt ? frustratie ?..

-SmOkE-

Legacy Member
azer zei:
ik heb de MSI 6600GT AGP en da is een van de beter merken, +-230€
daar krijgde ook nog ne hoop software mee, Prince of persia, URU, XIII,....

draait HL2 alles op high detail met p2.4, 1028 ram

welke resolutie?

Conqie

Legacy Member
Fr@gsta zei:
neenee, ex-Packard Bell gebruiker ;)
om nog maar te zwijge van de hdd's die ze vast soldee ofzo en geen plaats voor zien voor een extra hdd'ke :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan