Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-SmOkE- zei:ben op zoek naar een goei grafische kaart voor alles van hl2 goe te kunnen spelen op max settings bij 1028x768 en nog hoge fps te hebben liefst voor onder de 250€
heb packardbell2.5GHz en 512MB kaart is te vervangen
guRuh zei:oooooooooooooooooooooooocharme wat ben jij toch een lief manneke met jouw packard bell...
Geforce 6800LE of 6600GT AGP ... hup naar de winkel, kopen die kaart, half life spelen en ws gade zelf de moeite niet doen om ons te bedanken voor de (eventuele) schitterende keuze die ge gaat maken (zie aankoopadvies forum, stank voor dank krijgde daar)
De leadtek of albatron-SmOkE- zei:zit andere voeding in rond 440W(niet standaard waar kan je de watt terug vinden?) ofzo denk ik, ben er noob in, welke 6600GT is de beste er zijn verschillende soorten in EN DANK U voor de replys!
guRuh zei:oooooooooooooooooooooooocharme wat ben jij toch een lief manneke met jouw packard bell...
Geforce 6800LE of 6600GT AGP ... hup naar de winkel, kopen die kaart, half life spelen en ws gade zelf de moeite niet doen om ons te bedanken voor de (eventuele) schitterende keuze die ge gaat maken (zie aankoopadvies forum, stank voor dank krijgde daar)
azer zei:ik heb de MSI 6600GT AGP en da is een van de beter merken, +-230€
daar krijgde ook nog ne hoop software mee, Prince of persia, URU, XIII,....
draait HL2 alles op high detail met p2.4, 1028 ram
-SmOkE- zei:welke resolutie?
nTFs zei:slechte dag ? opgefokt ? frustratie ?..
om nog maar te zwijge van de hdd's die ze vast soldee ofzo en geen plaats voor zien voor een extra hdd'ke :doh:Fr@gsta zei:neenee, ex-Packard Bell gebruiker![]()