R@ -= G D D =-
Legacy Member
Heb een Point of View Geforce 6800 GT in m'n pc gestoken.
In m'n bak zit een Antec 430 Watt truepower.
Ik heb een voedingskabel van voeding rechtstreeks in de molex op m'n GF6800 GT gestoken. Op die kabel zitten er 3 molexen. Een wordt er nu gebruikt door die Geforce 6800 GT
Mijn vraag, mag ik andere andere zaken op de lege molexen van deze kabel aansluiten zoals vb nog 2 harddisks? Of is dat niet aan te raden.
M'n 12 volt voltage lijn loopt nu op 11,8.
Kan dit kwaad?
In m'n bak zit een Antec 430 Watt truepower.
Ik heb een voedingskabel van voeding rechtstreeks in de molex op m'n GF6800 GT gestoken. Op die kabel zitten er 3 molexen. Een wordt er nu gebruikt door die Geforce 6800 GT
Mijn vraag, mag ik andere andere zaken op de lege molexen van deze kabel aansluiten zoals vb nog 2 harddisks? Of is dat niet aan te raden.
M'n 12 volt voltage lijn loopt nu op 11,8.
Kan dit kwaad?