meLio
Legacy Member
Kzou graag men grafische kaart upgraden van pc,zit nu met een 9800 rpo maar die gaat naar mijn andere pc,nu vraag ik mij af wat de beste graka zou zijn voor mijn systeem,het is een pentium 4 2,4Ghz @ 3Ghz , 512 ram pc 3200,en mobo msi 865pe neo 2 ls...zou een geforce 6800Gt of radeon x800 pro al niet te hoog gegerepen zijn qua 'bottleneck'...of kan deze pc nog wel deze kaartjes volledig benutten? anders mss wachten op 6600Gt agp versie?
Thx
Thx
...dus mss daar rekening mee houdend+ toekomstige games..

