spectrious
Legacy Member
Oi ,
ik heb een klein dom ,Geforce 4 MX kaartje dat ik graag wil overklokken. Nu staat hij op Core : 250 Mhz , Geheugen : 286 Mhz. Hoever mag ik gaan ? Kan ik mijn kaart kapotmaken of maken dat mijn PC het niet meer doet ? ik heb de sticky gelezen ,maar ben er niet veel wijzer van geworden. gelieve te antwoorden. Alvast bedankt.
ik heb een klein dom ,Geforce 4 MX kaartje dat ik graag wil overklokken. Nu staat hij op Core : 250 Mhz , Geheugen : 286 Mhz. Hoever mag ik gaan ? Kan ik mijn kaart kapotmaken of maken dat mijn PC het niet meer doet ? ik heb de sticky gelezen ,maar ben er niet veel wijzer van geworden. gelieve te antwoorden. Alvast bedankt.

