Informatie in Netwerk is even intressant als dossier van de tropische pispuit in de Libelle van van de week.
Besprekingen zijn oppervlakkig en beperkt.
Paar foto's dat ze uit de reclame van de fabrikant hebben geknipt
En maar uit de nek lullen... die slaafse n00bs dan geloven.
De bijbel van de IT-mannen is "Computer en Techniek".
Uitgebreide reviews met eigen testen in hun labo.
Rubrieken over hardware, software, games, internet, linux,...
Duidelijk informatie met cijfermateriaal, zelfgenomen foto's, schema's
(niet zoals snertwerk waar vb cpu 1 de beste is en niet bijstaat waarom)
Eigen mening over zaken.
Zelf dossiers over p2p netwerken, wardriving, waar andere magazines in broek schijten om over te schrijven.