Archief - gezocht: zeer goed, zoniet beste pc magazine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MangleR

Legacy Member
ik dacht zo wrm niet bij hardware zetten, het gaat er tenslotte een beetje om
dus mijn vraag, wat is eigenlijk een zeer goed pc magazine, of laat ons zeggen het beste :p;)

ik dacht even aan neterk, maar ja ik denk niet dat dit hét multimedia/hardware boekje is

R@ -= G D D =-

Legacy Member
Informatie in Netwerk is even intressant als dossier van de tropische pispuit in de Libelle van van de week.

Besprekingen zijn oppervlakkig en beperkt.
Paar foto's dat ze uit de reclame van de fabrikant hebben geknipt
En maar uit de nek lullen... die slaafse n00bs dan geloven.

De bijbel van de IT-mannen is "Computer en Techniek".
Uitgebreide reviews met eigen testen in hun labo.
Rubrieken over hardware, software, games, internet, linux,...
Duidelijk informatie met cijfermateriaal, zelfgenomen foto's, schema's
(niet zoals snertwerk waar vb cpu 1 de beste is en niet bijstaat waarom)
Eigen mening over zaken.

Zelf dossiers over p2p netwerken, wardriving, waar andere magazines in broek schijten om over te schrijven.

MangleR

Legacy Member
R@ -= G D D =- zei:
Informatie in Netwerk is even intressant als dossier van de tropische pispuit in de Libelle van van de week.

Besprekingen zijn oppervlakkig en beperkt.
Paar foto's dat ze uit de reclame van de fabrikant hebben geknipt
En maar uit de nek lullen... die slaafse n00bs dan geloven.

De bijbel van de IT-mannen is "Computer en Techniek".
Uitgebreide reviews met eigen testen in hun labo.
Rubrieken over hardware, software, games, internet, linux,...
Duidelijk informatie met cijfermateriaal, zelfgenomen foto's, schema's
(niet zoals snertwerk waar vb cpu 1 de beste is en niet bijstaat waarom)
Eigen mening over zaken.

Zelf dossiers over p2p netwerken, wardriving, waar andere magazines in broek schijten om over te schrijven.

leuk en is dit in belgie verkrijgbaar? ik denk van wel
hm kzal dat eens moeten gaan halen,
ik vermoed dat het een maandelijks magazine is?

en ja ik dacht al dat netwerk een soort rip off is van andere magazines

/edit ik heb daar even na gezocht en ik krijg veel c't magazine is dit hetzelfde ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan