kickthebaby
Legacy Member
Mijn no-name 500 watt voeding is na één dag te gebruiken kapot gegaan. Ik terug naar de winkel en meteen een nieuwe gekregen. Maar met die nieuwe voeding startte de pc één seconde. Heb daarna getest met een oude voeding van 300 watt en daarmee draait de pc, maar hij komt zelfs niet tot aan het bios scherm.
Heb gelezen dat cpu, mobo, ram enz... allemaal kapot kunnen zijn door die eerste voeding.
In hoeverre kan ik hier garantie voor claimen?
Sommige onderdelen zijn nieuw gekocht, maar wel van een andere winkel.
Alle advies is welkom
Heb gelezen dat cpu, mobo, ram enz... allemaal kapot kunnen zijn door die eerste voeding.
In hoeverre kan ik hier garantie voor claimen?
Sommige onderdelen zijn nieuw gekocht, maar wel van een andere winkel.
Alle advies is welkom
