M@ST3R
Legacy Member
Ik versteek vandaag mijn pc in een andere kast met ook een andere speaker dus. Ik steek hem aan, hij start op zoals normaal maar hij begint kweet nie oe luid te piepen. Gewoon een 2 tonen- sirenegeluid. Zelsfst eenmaal opgestart 
De temps waren zeker ok (37°)
Ik vermoed dat hij dat al altijd heeft gedaan omdat mijn onboard geluidskaart ook dat zelfde geluid maakt via "PC Speaker" bij de volume-instellingen.
Ik vermoed dus dat mijn oude internal speaker dan dus gewoon niet werkte
samengevat: pc peept gewoon aan een stuk door maar werkt normaal
Wie weet wat der hier aan kan schelen
MVg
*edit*
is7-e mobo met 2.4 IPV cpu

De temps waren zeker ok (37°)
Ik vermoed dat hij dat al altijd heeft gedaan omdat mijn onboard geluidskaart ook dat zelfde geluid maakt via "PC Speaker" bij de volume-instellingen.
Ik vermoed dus dat mijn oude internal speaker dan dus gewoon niet werkte

samengevat: pc peept gewoon aan een stuk door maar werkt normaal

Wie weet wat der hier aan kan schelen
MVg
*edit*
is7-e mobo met 2.4 IPV cpu

ad:
