Archief - Gepeep door internal speaker...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M@ST3R

Legacy Member
Ik versteek vandaag mijn pc in een andere kast met ook een andere speaker dus. Ik steek hem aan, hij start op zoals normaal maar hij begint kweet nie oe luid te piepen. Gewoon een 2 tonen- sirenegeluid. Zelsfst eenmaal opgestart :crazy:
De temps waren zeker ok (37°)
Ik vermoed dat hij dat al altijd heeft gedaan omdat mijn onboard geluidskaart ook dat zelfde geluid maakt via "PC Speaker" bij de volume-instellingen.
Ik vermoed dus dat mijn oude internal speaker dan dus gewoon niet werkte :p

samengevat: pc peept gewoon aan een stuk door maar werkt normaal :D


Wie weet wat der hier aan kan schelen
MVg

*edit*
is7-e mobo met 2.4 IPV cpu

citrofenwick

Legacy Member
M@ST3R zei:
Ik versteek vandaag mijn pc in een andere kast met ook een andere speaker dus. Ik steek hem aan, hij start op zoals normaal maar hij begint kweet nie oe luid te piepen. Gewoon een 2 tonen- sirenegeluid. Zelsfst eenmaal opgestart :crazy:
De temps waren zeker ok (37°)
Ik vermoed dat hij dat al altijd heeft gedaan omdat mijn onboard geluidskaart ook dat zelfde geluid maakt via "PC Speaker" bij de volume-instellingen.
Ik vermoed dus dat mijn oude internal speaker dan dus gewoon niet werkte :p

samengevat: pc peept gewoon aan een stuk door maar werkt normaal :D


Wie weet wat der hier aan kan schelen
MVg

*edit*
is7-e mobo met 2.4 IPV cpu

dat was dus mijn pc ;)
e werkt goed maar enkel da gebeeb door die speaker :sad:
anders werkt em perfect
iemand een idee ?

bLz

Legacy Member
normaal doet een pc da als er wa scheef loopt
gelijk als er iets nie goed vastzit, of als je ram er nie inzit.

anders kunde ook gewoon et kabelke losmake :)

guRuh

Legacy Member
installeert eens sound drivers ofzo? of rukt gewoon die speaker connectie uit e

citrofenwick

Legacy Member
bLz zei:
normaal doet een pc da als er wa scheef loopt
gelijk als er iets nie goed vastzit, of als je ram er nie inzit.

anders kunde ook gewoon et kabelke losmake :)
heb gisteren nog mijn pc volledig uit elkaar gehaald
nog eens om duidelijk te maken want ik had gisteren niet veel tijd :p

vroeger zat mijn pc in een goedkope tybotech case
ws zal die internal speaker daar niet van gewerkt hebben en zal mijn mobo dat automatisch via mijn geluidskaart laten gaan hebben ofzo :unsure:
(ik kon dit dan softwarematig dempen bij volume)

nu steek ik hem in een andere case met een WERKENDE speaker en sluit hem in ieder geval correct aan. En dan begint hij te piepen van het moment dat hij begint met xp te starten tot ik hem uit doe.

de pc heeft nu 43° en de rest ziet der mij ook ok uit
cpu cooler= 2400 rpm en nb 5270 rpm
ziet er ook goed uit

heb gewoon et kabelke der van gerukt :p

Exit

Legacy Member
pc 43° ??? cpu of mobo? (indien mobo is dit wa aan de hoge kant en kijkt ge best voor extra fan of in bios om die drempel te verhogen)
enkel vanaf ie win start? of vanaf ge pc aanzet?
ram/graka es testen/vervangen .... cpu is overclocked? (volgens sign wel, dus clock die eens goed en test)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan