Recipe4hate
Legacy Member
Hoi allemaal,
Ik kreeg net (terwijl de laptop aanstond, plotsklaps) een gele lijn van boven tot onder over mijn scherm. Deze lijn loopt over alle apps heen (foreground) en is ook zichtbaar bij het booten.
Ik vermoed dat dit een defect aan het scherm is?
Kan dit probleem zich nog elders verder doen? GFX-kaart ofzo? Ik vermoed dat het echt het scherm is, aangezien ik deze lijn op ieder moment zie.
Is hier iets aan te doen?
Ik kreeg net (terwijl de laptop aanstond, plotsklaps) een gele lijn van boven tot onder over mijn scherm. Deze lijn loopt over alle apps heen (foreground) en is ook zichtbaar bij het booten.
Ik vermoed dat dit een defect aan het scherm is?
Kan dit probleem zich nog elders verder doen? GFX-kaart ofzo? Ik vermoed dat het echt het scherm is, aangezien ik deze lijn op ieder moment zie.
Is hier iets aan te doen?