Cedric
Legacy Member
hallo, ik heb al op internet een paar site bezocht die beweerden dat ze biossen hadden waardoor je je rams meer volt kan geven, wat nodig is want hier kan ik maar tot 2.8v
maar ik weet niet juist of dit te betrouwen is en aangezien met dfi lanpartybordje net de geest gegeven heeft durf ik niet echt meer iets te riskeren, zit al met kosten genoeg
ken iemand van jullie toevallig geen goeie bios
men setup is nu:
a7n8x-e deluxe
amd xp-m 2500+ @ 2400mhz
512 twinmoss pc 3200.
ati radeon 9500 @ 9700 speeds
dan nog een vraagje, is het normaal dat ik met deze specs 44 seconden doe om superpi te berekenen? ik vind het wel inorm veel. en ik heb ook maar een score van 15300 in 3dmark. Is dit normaal of teweinig.
op voorhand bedankt
maar ik weet niet juist of dit te betrouwen is en aangezien met dfi lanpartybordje net de geest gegeven heeft durf ik niet echt meer iets te riskeren, zit al met kosten genoeg

ken iemand van jullie toevallig geen goeie bios
men setup is nu:
a7n8x-e deluxe
amd xp-m 2500+ @ 2400mhz
512 twinmoss pc 3200.
ati radeon 9500 @ 9700 speeds
dan nog een vraagje, is het normaal dat ik met deze specs 44 seconden doe om superpi te berekenen? ik vind het wel inorm veel. en ik heb ook maar een score van 15300 in 3dmark. Is dit normaal of teweinig.
op voorhand bedankt

