The_Floyd
Legacy Member
ik heb een paar dagen geleden een nieuwe hd gaan kopen van maxtor (160 gig) om bij men andere te steken van 40 gig en zodat ik eindelijk is ne format kon doen. dus ik steek die hd erin, laat die herkennen door windows zet al men belangrijkste bestanden op die van 160 gig (daar stond geen windows op) en formateer men hd van 40 gig.
nu heb ik terug windows xp op die hd van 40 gig gezet en wil die bestanden van men andere hd overzette, krijg ik de waarschuwing dat ik die hd terug moet late herkennen en zo al men bestanden verloren gaan
ik heb ook geprobeerd windows xp op die hd van 160 gig te zetten maar dat ging niet omdat dit een dynamische schijf was
is hier geen andere mogelijkheid voor?
alvast bedankt
nu heb ik terug windows xp op die hd van 40 gig gezet en wil die bestanden van men andere hd overzette, krijg ik de waarschuwing dat ik die hd terug moet late herkennen en zo al men bestanden verloren gaan

ik heb ook geprobeerd windows xp op die hd van 160 gig te zetten maar dat ging niet omdat dit een dynamische schijf was
is hier geen andere mogelijkheid voor?
alvast bedankt

