Archief - geforce 6800 nonultra - timbury demo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wopke

Legacy Member
ik heb die demo gedownload van de nvidia site maar jeeses die fps is laag. Echt verschrikkelijk. Ik denk da ik 0 of 1 fps heb en dat vind ek toch wel k*t. Weet iemand hoe dit komt? Heb de laatste drivers, heb de demo er al eens afgezwierd en terug geinstalleerd.... niks helpt. Misschien dat jullie raad weten? Let me know. Cheers homies

Wopke

Legacy Member
ah ja, beide andere demos (nalu & clear sailing) werken perfect.

L@TrO

Legacy Member
Het is redelijk moeilijk op aan de hand van die demo te kunnen zeggen waar het probleem ligt(de meeste onder ons hebben die nog nooit gezien en weten niet hoe zwaar die is, waaronder ik :p ). Draai anders een 3dmark2001 en deel uw scores mee. (download link staat in de 3dmark2001 thread, in mijn sig staat een link daar die thread)

Wopke

Legacy Member
ik heb de 3dmark 03 en heb daar een score van 9056. check it:

3DMark Score 9056 3DMarks Game Tests
GT1 - Wings of Fury 162,1 FPS Game Tests
GT2 - Battle of Proxycon 77,0 FPS Game Tests
GT3 - Troll's Lair 63,9 FPS Game Tests
GT4 - Mother Nature 52,0 FPS Game Tests
CPU Score 520 CPUMarks CPU Tests
CPU Test 1 59,2 FPS CPU Tests
CPU Test 2 9,0 FPS CPU Tests
Fill Rate (Single-Texturing) 2416,8 MTexels/s Feature Tests
Fill Rate (Multi-Texturing) 5345,2 MTexels/s Feature Tests
Vertex Shader 27,8 FPS Feature Tests
Pixel Shader 2.0 137,2 FPS Feature Tests
Ragtroll 41,1 FPS Feature Tests
No sounds 29,3 FPS Sound Tests
24 sounds 25,0 FPS Sound Tests
60 sounds 21,5 FPS Sound Tests

scorpion007

Legacy Member
is normaal hoor voor die pc ;)

mss es 3dmark 01 probere , geeft beter beeld over d ehele pc ipv enkel graka

Wopke

Legacy Member
scorpion007 zei:
is normaal hoor voor die pc ;)

hmmm awkejj, maar nalu en clear sailing (die andere demos) werken perfect. Is die timbury dan gewoon vele zwaarder? want nvidia geeft het volgende:

NVIDIA Demo: Timbury — Downloads
Demos
Timbury
(119 MB)
Minimum System Requirements: GeForce 6600, Windows XP, ForceWare Drivers v61.76 or higher, 512 MB system memory, 128 MB video memory

en hier voldoe ik ruimschoots aan.

Blobby dancer... weleuhm, hoe zie ik mijn exacte fps? Het gaat al in ieder geval heel vlot.

Wopke

Legacy Member
thnx,

wel, bij blobby dancer heb ik een 20 a 25 fps.
bij timbury 0 a 1 fps.

Wopke

Legacy Member
Ok nog meer probs.

Ik heb al de drivers er af gegooid, en de kaart volledig opnieuw geinstalleerd met de laatste drivers van nvidia. Alles terug aangepast naar zijn originele settings en wonder boven wonder krijg ik nu helemaal geen beeld meer met eender welke demo van nvidia.
plz kan iemand mij helpen...

Spacewide

Legacy Member
wow zeg, is dit normaal met zo'n dure graka?
want ik was van plan ook zo 1 te kopen

Wopke

Legacy Member
laat ons aller hopen dat het ni normaal is met zo een kaart.... maar ik zit hier wel met mijn handen in het haar.

Ranzy

Legacy Member
vatosky zei:
wow zeg, is dit normaal met zo'n dure graka?
want ik was van plan ook zo 1 te kopen
Natuurlijk is dat niet normaal, domme vraag... :ironic:

@TS:
Heb je dezelfde drivers er terug op gezet of andere. En heb je ze verwijdert, opnieuw opgestart, en ze er dan terug opgezet (of nieuwere)?
Heb je trouwens directx 9.0c en de laatste chipsetdrivers?

Wopke

Legacy Member
ik heb eerst de kaart volledig verwijdert (softwarematig). Daarna opniew opgestart waarbij xp de nieuwe hardware vond. Dan heb ik de laatste drivers van nvidia geinstalleerd. .....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan