TitanXIII
Legacy Member
uit andere thread heb ik besloten om te gaan voor ne 6600 gt, nu heb ik op de site (www.snogard.de) gezien dat der verschillende merken zijn van de 6600, welk merk zou ik nu pakken
m'n oog viel eigenlijk drek op het merk sparkle (koste maar 189€), weet iemand als dit een crappy merk is, of maakt t merk uberhaupt iets uit????
tnx in advance
m'n oog viel eigenlijk drek op het merk sparkle (koste maar 189€), weet iemand als dit een crappy merk is, of maakt t merk uberhaupt iets uit????
tnx in advance

)
