blind_ripper
Legacy Member
heb een abit ai7 mobo en een prescotte 3ghz maar die is kapot kan geen oc meer doen ram is kingston hyperX 512 cas2 had het latje een hele tijd op eerste slot zitten maar op een dag draaide het aan streetracer in bois en da slot heeft het begeven timings waren 2-3-3-6 zeker als ik me nie vergis standaart voltage 2.6 door wat zal het kapot zijn dit is het tweede mobo van abit 1 bois die gecracht is

