Archief - Geen video signal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dahut

Legacy Member
Hallo,

Sinds donderdag heb ik een nieuwe pc, en wilde hem meteen op mijn scherm (samsung synchmaster p2470hd) aansluiten, maar kreeg steeds geen video signal. Daarna probeerde ik het met een DVI kabel en krijg weer het bericht geen video signal. Ik heb een Asus m4a87td moederbord, en had al een '' oplossing'' gevonden maar die doet het niet. Heeft iemand hier een idee waar het aan kan liggen en wat ik kan doen ???? anders kan dat ding nu al weer terug....

magere-hein

Legacy Member
Als u PC osptart, hoort ge een soort van biep signaal? (Soms kan het zijn dat er geen interne speaker inzit en dan gaat ge het niet horen).

Hebde al eens een ander scherm proberen aan te sluiten? Het scherm geprobeerd op een andere PC?

Wat zijn uw systeem specs van u PC?

Dahut

Legacy Member
Ik hoor helemaal niks, geen gepiep, en me scherm doet het op de pc beneden en ook op me ps3. Dit zijn me specs.

CPUs Koelers
Arctic-Cooling Freezer 7 Pro Rev.2
775, 939, AM2, AM2+, 1366, 1156, AM3, 1155, 77 m³/h

Grafische kaarten AMD Radeon HD6000
XFX HD6850 XXX (HD-685X-ZDDC)
AMD Radeon HD6850, 1024 MB, 256 Bit, PCIe x16 v2.0, PCIe x16 v2.1

CPUs Socket AM3
AMD Phenom II X6 1100T
6x 3300 MHz, 6x 512 kB, 6144 kB, Thuban

Voedingen meer dan 600 Watt
Chieftec GPS-650AB-A
650 Watt, ATX12V 2.2, ATX 2.03, EPS, 6 x, 6 x

Muizen & Trackballs Bedraad
Logitech RX1000 Laser Mouse
USB, 4 knoppen, Optisch laser, 1 x

Behuizingen Midi Tower
Cooler Master Elite 310
4x 5,25" extern, 1x 3,5" extern, 6x 3,5" intern, ATX, µATX

DVD-reWriters Serial-ATA
Samsung SH-S223C
22 / 8 / 16 speed, 22 / 6 / 12 speed, Serial ATA/150, 16 / 48 speed

Case Modding Koelers
Aerocool V12 BlueLine Edition
120x120x25 mm, 50,5 m³/h, 17,3 dB(A), tot 1000 rpm

Toetsenborden Bedraad
Logitech Media Keyboard 600
USB, Kabel, Toetsenbord, 105 Toetsen

Moederborden Socket AM3
ASUS M4A87TD EVO
AMD 870, ATX, 2x PCIe 2.0 x16, CrossFire, AM3

Harddisks 3,5 inch SATA
Samsung HD103SJ
1.000 GB, 8,9 / 32 / 7200, € 0,05*, Serial ATA/300

Geheugen DDR3-1333
OCZ 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit
6144 MB, CL7 7-7-20, 3 stuk(s), PC3 10600

zou iemand aub willen antwoorden?

magere-hein

Legacy Member
Zou eens een andere videokaart proberen.

PC eens proberen op te starten met 1 geheugen reepje. Indien dit niet gaat dit andere geheugenbanken proberen.

Draaien de FANS van uw kast en van u CPU? Is het moederbord goed verbonden? Alle spacers goed aangesloten? Moederbord maakt geen contact met de case?

Op sommige moederborden als ze niet willen opstarten komt er een soort LED combinatie waarom dat hij niet wilt booten. Dan moete in de handleiding kijken wat die combinatie wil zeggen.

Metteh

Legacy Member
Al geprobeerd met een knop op het scherm te switchen tussen uw VGA en uw DVI beelduitgangen ? :$ Maar wel eerst je pc opzetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan