jojobeatbox
Legacy Member
ik heb mega domme fout gemaakt
ik heb bij de beveiliging instellingen van mijn interne harde schijf bij gebruikers alles op geen toegang gezet in de bedoeling te beveiligen tegen andere gebruikers,
en nu kan ik er natuurlijk niet meer op -.-
wat moet ik doen??
al mijn documenten staan daar op..
tgaat over Windows 7 op Acer Aspire 8942G
alvast bedankt Joris
ik heb bij de beveiliging instellingen van mijn interne harde schijf bij gebruikers alles op geen toegang gezet in de bedoeling te beveiligen tegen andere gebruikers,
en nu kan ik er natuurlijk niet meer op -.-
wat moet ik doen??
al mijn documenten staan daar op..
tgaat over Windows 7 op Acer Aspire 8942G
alvast bedankt Joris
dankuuuuuuu (yy)