$woop
Legacy Member
Sinds korte tijd heb ik een Hercules 9800 Pro, op voorrand wist ik al dat ik dit niet kon gaan trekken met mijn 300watt voeding. Nu Maak ik gebruik van 2 voedingen van 300watt de 1ste steekt standaard gewoon in mijn case en zorgt voor de stroom naar mobo,dvd lezer, dvd schrijver, floppy en nog een 12V stekker in men mobo. De 2de voeding ligt langs mijn case, deze zorgt via molex voor mijn 3hd's, grafische kaart en fan controller stroom.
Voor de 2de voeding te starten heb ik een ijzerdraadje gebruikt van zwart naar groen. Voor constant elek. en voor de start natuurlijk.
Maar nu heb ik het probleem als ik mijn pc afzet, mijn hardeschijve blijve werken
[blijve geluid maken]. Ik moet dan altijd handmatig mijn 2de voeding afzetten. Is dit wel goed?

Voor de 2de voeding te starten heb ik een ijzerdraadje gebruikt van zwart naar groen. Voor constant elek. en voor de start natuurlijk.
Maar nu heb ik het probleem als ik mijn pc afzet, mijn hardeschijve blijve werken
[blijve geluid maken]. Ik moet dan altijd handmatig mijn 2de voeding afzetten. Is dit wel goed?

!