sxadana
Legacy Member
Beste
Vandaag heeft mijn g11 Keyboard het begeven. Bepaald Keys doen het totaal niet meer. Toen ik het open schroefde zag je dat de Keys die niet meer werkte verbonden waren met signaal lijnen. als ik deze volgend tot de eerst volgende werkende Key zag je wat er fout was. de lijn was donker en als je er over wreef voel je niets meer. Het is Dus onderbroken. valt zo een connectie op grote plastieke vellen te repareren?
Vandaag heeft mijn g11 Keyboard het begeven. Bepaald Keys doen het totaal niet meer. Toen ik het open schroefde zag je dat de Keys die niet meer werkte verbonden waren met signaal lijnen. als ik deze volgend tot de eerst volgende werkende Key zag je wat er fout was. de lijn was donker en als je er over wreef voel je niets meer. Het is Dus onderbroken. valt zo een connectie op grote plastieke vellen te repareren?